Vår 10:e Bröllopsdag

För 15 år sedan blev vi ett par. För 11 år sedan förlovade vi oss. Och för exakt 10 år sedan idag stod vi där i Argeles värmande solsken och sa ja till varandra.

Under våra år tillsammans har vi hunnit uppleva så mycket. Vi har rest runt i världen på fler än tio utlandsresor, bott ett halvår i Spanien och flyttat fyra gånger. Vi har tagit hand om råttor, utbildat oss, bytt jobb och utvecklats medan vi har försökt lista ut livet tillsammans.

Vi har lärt oss att vindsurfa, surfa och klättra – med varierande framgång. Vi har spelat oräknerliga timmar vid olika brädspel, spenderat många mysiga kvällar med filmer och serier i soffan och vi har köpt ett hus och gjort det till vårt hem.

Men det allra viktigaste och finaste av allt vi har gjort är utan tvekan vår familj. Idag har vi två helt fantastiska barn som fyller våra liv med lycka, kärlek, glädje och enorm stolthet.

Vi har gått igenom både med- och motgångar och även om det inte alltid är enkelt i ett äktenskap är jag tacksam för alla minnen vi har skapat, för allt vi har byggt tillsammans och för alla drömmar som blivit verklighet. Nu väljer vi varandra igen och önskar många fler fina år tillsammans.

Lämna ett svar